Il Liceo Statale E. Medi di Villafranca di Verona

Il Liceo Statale E. Medi di Villafranca di Verona offre percorsi di formazione caratterizzati da un peculiare profilo culturale attraverso i vari indirizzi scientifico, linguistico, sociopsicopedagogico e classico

OVERVIEW

The website liceomedivr.gov.it presently has an average traffic classification of zero (the smaller the higher page views). We have crawled zero pages inside the web site liceomedivr.gov.it and found two websites associating themselves with liceomedivr.gov.it.

LICEOMEDIVR.GOV.IT TRAFFIC

The website liceomedivr.gov.it is seeing fluctuating amounts of traffic all through the year.
Traffic for liceomedivr.gov.it

Traffic ranking (by month) for liceomedivr.gov.it

Traffic ranking by day of the week for liceomedivr.gov.it

LINKS TO LICEOMEDIVR.GOV.IT

WHAT DOES LICEOMEDIVR.GOV.IT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of liceomedivr.gov.it Mobile Screenshot of liceomedivr.gov.it Tablet Screenshot of liceomedivr.gov.it

LICEOMEDIVR.GOV.IT SERVER

I found that a single root page on liceomedivr.gov.it took eight hundred and eighty-eight milliseconds to download. I could not discover a SSL certificate, so in conclusion I consider liceomedivr.gov.it not secure.
62.149.132.22

SERVER SOFTWARE AND ENCODING

We diagnosed that liceomedivr.gov.it is utilizing the Microsoft-IIS/7.5 os.

Il Liceo Statale E. Medi di Villafranca di Verona

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website states the following, "MERCATINO DEL LIBRO USATO 201516." I viewed that the web site also stated " AVVISO MERCATINO LIBRO USATO 201516." They also said " CALENDARIO PROVE DI SOSPENSIONE - ESAMI INTEGRATIVI E DI IDONEITA N. CORSI DI RECUPERO - NUOVI ORARI. BIGLIETTI DEL TEATRO ROMANO 2015 PER LA SCUOLA."

SEE SUBSEQUENT BUSINESSES

LICEO STATALE SCIENTIFICO e LINGUISTICO

Esami integrativi per gli alunni in ingresso da altri indirizzi. Esami integrativi per gli alunni in ingresso da altri indirizzi. Pubblicazione calendari nomine a tempo determinato e indeterminato. Idei ed Esami di settembre 2015. Ufficio Relazioni con il Pubblico. PSQ200 DOMANDA DISCRIZIONE ANNI SUCCESSIVI PSQ.

Liceo Classico Virgilio - Mantova con Liceo Linguistico Moderno

Da radici antiche per un futuro europeo - Una scuola che affonda le sue radici nella cultura classica aperta al presente orientata ad un futuro europeo. I giornali scrivono di noi. Liceo Classico Virgilio - Mantova.

Liceo Los Robles Fundado en 1973

Comunicados y Horarios de Educación Primaria. Comunicados y Horarios de Educación Media. Lo último en nuestro Blog. Promoción XXXVIII recibió títulos y reconocimentos en el acto de graduación. 27 de julio, 2015. Alumnos de primaria mostraron su destreza en el Spelling Bee. 6 de julio, 2015. La Maquinaria Roja del béisbol cerró temporada con el campeonato en Liga La Victoria.

Lo studente sostenibile

Giovedì, marzo 10, 2005.

Athenea 4.0 - Login

Por favor llene la forma con sus datos de acceso.